POVODOM STOGODIŠNjICE OSLOBOĐENjA GRADA 17. NOVEMBRA: Prikaz naoružanja i vojne opreme i koncert Zrenjaninske filharmonije

Nizom manifestacija Grad Zrenjanin će 17. novembra obeležiti Dan oslobođenja u Prvom svetskom ratu. Na Trgu slobode će u toku prepodneva, od 11 do 14 časova, biti prikazano naoružanje i vojna oprema. U ovom delu programa učestvovaće Lokalna samouprava Grada Zrenjanina, Komanda za razvoj Banatske brigade Zrenjanin, Reprezentativni orkestar Garde Vojske Srbije, 1. Brigada kopnene vojske, Specijalna brigada, Rečna flotila, 5. Bataljon Vojne policije, Centar za mirovne operacije Združene operativne komande, Organizacija Crvenog krsta Zrenjanin, Vatrogasno spasilački bataljon, Organizacija rezervnih vojnih starešina, Jedinica civilne zaštite opšte namene, Udruženje ratnih dobrovoljaca 1912.-1918. njihovih potomaka i poštovalaca, Kulturno umetničko društvo ,,Đerđef“ i Narodno pozorište ,,Toša Jovanović“.
Takođe, u salonu Narodnog muzeja u 13 časova biće svečano otvorena izložba pod nazivom „Sto godina slobode“. Autori su Vanda Vojvodić Micov, Vladislava Ignjatov i Slobodan Milin. Tokom trajanja izložbe do 10. decembra, u Malom salonu će savkog dana, u terminima od 11 i 18 časova biti organizovane projekcije filma „Osnivanje prvog srpskog narodnog odbora u Vojvodini 1918“ autora Dušana Juvanina.
Nastup Zrenjaninske filharmonije zakazan je za 20 časova u Kristalnoj dvorani. Pored njih, nastupiće i hor srednje Muzičke škole ,,Josif Marinković“, i horovi ,,Panonikaˮ i ,,Prepodobni Rafailo Banatski“
Svečano muzičko veče upotpuniće nastup operske dive Jadranke Jovanović i virtuoza na fruli Bore Dugića.
Ulaz je besplatan!